اشتباه گرفتم‬

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

صدای زنگ تلفن – دخترک گوشی رو بر میداره

سلام . بفرمایین؟

سلام دختر خوشگلم منم بابایی! مامانی خونه است؟ گوشی رو بده بهش!

نمیشه!

چرا؟
چون با عمو حسن رفتن تو اطاق خواب طبقه بالا در رو هم رو خودشون بستن!

سکوتــــــــــ

بابایی ما که عمو حسن نداریم!

چرا داریم. الآن پیش مامانه.

ببین عزیزم. اینکاری که میگم بکن. برو بزن به در و بگو بابا اومده خونه!

چشم بابا

چند دقیقه بعد

بابا جون گفتم.

خوب چی شد؟

هیچی. همینکه گفتم یهو صدای جیغ مامانم اومد بعد با عجله از اطاق اومد بیرون همینطور که از پله ها میدوید هول شد پاش سر خورد با کله اومد پایین. نمیدونم چرا تکون نمیخوره دیگه !!؟

خوب عمو حسن چی؟

عمو حسن از پنجره پرید توی استخر. ولی پریروز آب استخر رو خودت خالی کرده بودی یک صدای بامزه ای داد نگو! هنوز همونتو خوابیده!

استخر؟ کدوم استخر؟ ببینم مگه شماره ****8525 نیست؟
نه!
ببخشین مثل اینکه اشتباه گرفتم‬

و همچنان

 



نظرات شما عزیزان:

ستی جووون
ساعت18:04---26 خرداد 1392
راسی پیش ما بیا
اگرم خواستی بگو تبادل لینک کنیم


ستی جووون
ساعت17:57---26 خرداد 1392
آبجی وبت خیلی خیلی و خیلی بیشتر از خیلی باحاله و خیلی از خیلی خیلی تره
حال کردم واقعانی...


♣ ™Mehr@d ♣
ساعت0:08---24 ارديبهشت 1392
آبجی سحر کارت بیسته بیست

reza
ساعت13:52---22 ارديبهشت 1392
سلام سحرجون.من رضا هستم.از وبت دیدن کردم.خوشحال میشم اگه بهم یه سری بزنی.اگه هم تمایل داشتی با هم لینک کنم

صدف
ساعت19:13---20 ارديبهشت 1392
ی همچین چیزی میاد وآپ نمیشی:
امکان درج لينکهاي تبليغاتي ،اسپم يا غير اخلاقي وجود ندارد
چیکارکنم؟


صدف
ساعت19:05---20 ارديبهشت 1392
ببخشید گلم ولی نمیدونم چرا لوکس بلاگ آپ نمیشهچیکارکنم؟
البته باهمیناوضاع بهت سر میزنم الانم میرم سعی میکنم تاآپ شی


3p
ساعت16:58---20 ارديبهشت 1392
خخخخخخخخخخخخخ...

امیر علی
ساعت14:16---20 ارديبهشت 1392
سلام وب خیلی جالبی داری امیدوارم همیشه موفق باشی

ملیکا
ساعت14:15---20 ارديبهشت 1392
خخخخخخخخخخخخخ خیلی باحال بوووود





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 20 / 2 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |